Kreativní tvorba textů na zakázku
Jsem vlastně taková porodní asistentka vašich originálních myšlenek.
Jestliže nemáte web, čtěte dále.
A jestliže vlastně ani nevíte, co chcete říct, spolu to můžeme najít!
.
Co pro vás může udělat dobrý copywriter?
Navíc ode mě můžete získat snadno ovladatelný web!
Jak probíhá spolupráce?
Proč oslovit mě?
Vytvářím osobité texty, nacházím inovativní řešení. | Mám široký rozhled, umím proniknout do jakéhokoli tématu. | Skvěle ovládám český jazyk z hlediska pravopisu i stylistiky. | ||||
Umím se vžít do role čtenáře či zákazníka. | Mám za sebou úspěšnou spolupráci, například s Táňou Havlíčkovou, publikace knih R. Rudda. | Vytvářím snadno ovladatelné weby nezávislé na tvůrci. | ||||
Můžu texty rovnou vkládat na váš web a upravovat kód dle potřeby (ušetří vám tisíce Kč). | Znám principy online marketingu. | Zdarma vás naučím ovládat váš nový web. | ||||
Ceník
Hodně orientační cena copywritingu 280-380 Kč za stranu (1800 zn. vč. znaků). Vzhledem k tomu, že jsem efektivní, dostanete skvělý výsledek za optimální cenu. |
PŘÍKLADY ZAKÁZEK
TEXTY NA WEB, cca 5000 Kč. Pro vaši představu za tuto cenu vyhledám a zpracuji potřebné informace a stvořím základ vašeho webu (5-6 záložek/stránek – O nás…) a doporučím některé jednoduché marketingové strategie související s webem a online světem. |
BLOG, cca 800 Kč za článek. Chcete-li zvýšit atraktivitu svého webu a zvýšit jeho důvěryhodnost i návštěvnost, mohu stvořit blogové příspěvky na témata, která vaše čtenáře zajímají. Vám to zvýší prestiž webu. |
EXPRES. Nedělám. Na kvalitní práci vyžaduji kvalitní čas. |
TVORBA WEBU SE 2 CHYTRÝMI DOPLŇKEM, 9 000 Kč. Vytvoření úplně jednoduché šablony s až 6 záložkami a stránkou pro vaše blogové příspěvky – v redakčním systému WordPress (kam se pak jen přihlásíte a jednotlivé záložky můžete sami měnit, prostředí je podobné mailu). Plus cena textů na web a je třeba platit doménu a hosting ročně (cca 600 Kč) a jednou ročně aktualizace a správa webu (500 Kč). Ukázka: Byty Ivančice Doplňky na výběr: Kontaktní formulář, prémiová fotogalerie s možností měnit a doplňovat fotografie, tlačítko Facebook like (lajkněte naší stránku na FB), Počítadlo návštěvnosti TVORBA WEBU S PREMIUM ŠABLONOU A 5 CHYTRÝMI DOPLŇKY, 19 000 Kč. Také jde o WordPress, nicméně pokud chcete, aby web trochu vypadal, doplnit jej cca 5 fotografiemi upravenými v grafickém programu (fotografie + nápis), které názorně ukážou, co chcete sdělit, domluvit se na barvách, rozložení, nabídnu vám výběr z několika šablon. Plus cena textů na web a je třeba platit doménu a hosting ročně (cca 600 Kč) a jednou ročně aktualizace a správa webu (900 Kč). Ukázka: Papírové štěstí ESHOP NA WEB: 10.000 Kč (tvorba, vytvoření 3 produktů a jednoduchý videokurz, jak vkládat další produkty a spravovat objednávky), žádné další poplatky nebo provize, jen je kvůli bezpečnosti a funkčnosti nutná 2x ročně aktualizace a správa (2×500 Kč) Doplňky na výběr: Kontaktní (objednávkový) formulář, prémiová fotogalerie s možností měnit a doplňovat fotografie, tlačítko Facebook like (lajkněte naší stránku na FB + možnost lajknout články na blogu), Počítadlo návštěvnosti, SEO optimalizace (můžete si ovlivnit, jaká fotka a text se bude při sdílení nebo vyhledávání zobrazovat a doplnit klíčová slova – zvyšuje návštěvnost), obsah firemního Facebooku v postranním panelu vedle článků, Instagram feed, MailPoet – k rozesílání newsletterů přihlášeným. |
Objednali byste si text, ale nemáte pro něj žádný web? Tohle je řešení.
Jestliže zvládáte obsluhovat svou emailovou schránku, zvládnete i svůj web na WordPressu! Pošlu vám odkazy na videonávod, jak se přihlásit svým heslem a loginem do redakčního systému WordPress a jak upravit své záložky (stránky) nebo příspěvky na blogu a jak vložit nové.
Každé vaše přání je pro mě malým dobrodružstvím, výletem do doposud nepoznaných světů.
Potřebují texty pro weby zvláštní péči?
Textový obsah, byť kvalitní, sám o sobě nemá na webu příliš valné účinky, jestliže jej nezkombinujeme s vhodnými metodami online marketingu.
Jedině tak dosáhneme návštěvnosti (šíření svého sdělení) a případné obchodní účinnosti webových stránek (prodej, získání klientů).
Jestliže na svém webu něco nabízíte, měl by tedy obsahovat nejen marketingové texty, ale i kvalitní publicistiku či tematické články z vašeho oboru – obojí určené (a srozumitelné!) laické veřejnosti.
Lidé milují nakupování, ale nesnáší, když jim někdo něco nutí 😉 . .
..
.
.
LIDÉ ČTOU WEBY JINAK NEŽ PAPÍR→ A tomu je potřeba přizpůsobit vzhled i členění textu a stylistika. → Aby se čtenář či zákazník na web vracel, je potřeba jej přizpůsobit tomu, jak se uživatelé na internetu běžně chovají, co očekávají, a samozřejmě propojit se sociálními médii. → Vy samozřejmě víte, že jste důvěryhodní, ale jak to sdělit těm, kteří vás nikdy nepotkali? Uvažujte, co v lidech vzbuzuje důvěru a zájem? → Text na webu se musí líbit nejen lidem, ale i internetovým vyhledávačům (např. Googl a Seznam) – přivedou tak na váš web nové návštěvníky – a vy chcete v online oceánu být vidět a být nalezeni – proto musíte vyniknout kvalitou a originalitou svých textů! → Důležitá je struktura webu – logické a zároveň intuitivní rozdělení sdělení na jednotlivé stránky a vzájemné provázání tak, aby návštěvník zůstal na webu co nejdéle → Uživatelé bývají netrpěliví, web obvykle jenom prolétnou, aby našli body v textu, kterých by se chytli › proto jsou důležité nadpisy, podnadpisy, klíčová slova, krátké odstavce, grafika, členění |